sobota 26. listopadu 2011

Na vrcholu

Kvůli jejímu tělu (nebo třeba jedinému polibku) jsou ochotni muži zemřít…

Autor: Richelle Mead
Originální název: Succubus on top
Nakladatel: Domino
Rok vydání: 2011
Počet stran: 288
Doba četby: 2 dny

Oficiální anotace:
Že láska bolí, to ví Georgina Kincaidová lépe než kdokoli jiný. Miluje talentovaného spisovatele Setha, ale kdyby ho třeba jen políbila, vysaje tím z něj život. Není divu, že se tím trápí - tím spíš, že Seth její city opětuje. Ona je však sukubou, a jako taková čerpá sílu z mužů, kteří podlehli jejímu kouzlu.
Samozřejmě, schopnost libovolně měnit vzhled i nesmrtelnost jí mohou běžní smrtelníci jen závidět, navíc nedávno složila slib, že bude svou práci sukuby vykonávat co nejsvědomitěji, ale jí zkrátka přijde nespravedlivé, že právě ona - nadpřirozená svůdkyně - nemůže navázat milostný vztah s člověkem, který ji má rád přesně takovou, jaká je.
A jako by toho ještě nebylo dost, musí Georgina začít řešit i jiné trable než zapovězený milostný život. Nad Seattlem se totiž opět stahují mračna a děje se cosi podivného, co zasahuje nejen nesmrtelné bytosti, ale i obyčejné lidi: Georginin kolega a kamarád se zčistajasna chová nějak divně, a ona se nemůže zbavit dojmu, že za tím stojí mnohem víc než jen přemíra vypitého kafe…
Můj názor:
Je tu pokračování z další série z pera mé oblíbené spisovatelky - Richelle Mead. Myslím si, že ji nemusím představovat, každý o ní aspoň slovíčkem nebo řádkem zavadil. Miluji sérii VA a tak je logické, že jsem se zaměřila na další sérii, kterou tahle spisovatelka napsala, a byla jsem plna očekávání, ale…

Druhý díl ze série o sukubě Georgině Kinkaidové jsem si koupila. Říkala jsem si, že se třeba začne něco dít a ono nic. Dokonce se mi zdálo, že tam bylo méně akce než v předchozím díle. Je to možný?

Hodně lidí říká, že Georgina je starší sestra Rose. Můj názor je, že určitá podobnost tam je, ale jinak jsou to úplně rozdílné osobnosti. Rose je silná osobnost, přesně druh hrdinky, který mám ráda. Většinou nepotřebuje žádnou pomocnou ručku. Georgina taky není žádná chudinka, ale občas mi leze na nervy, jak si stěžuje na sukubí život, a jak to nechce dělat, a nakonec to stejně udělá. Moc se v ní nevyznám.

Seth. Je takový hodný šmudla. U něj mi chybí trochu hajzlíka. Prostě mi imponuje dominance, možná i trochu arogance? (Prostě mám ráda Damona a Adriana.) I když párkrát si i "dupnul", že by se pomalu začal projevovat?

Další věc je, že Georgině a Sethovi ten vztah nevěřím. Prostě mi nepřijde, že by to mezi nimi nějak jiskřilo. Naštvalo mě, co Sethovi provedla Georgina s Bastienem.

Závěr knihy mi přišel strašně nárazový a uspěchaný. Konečně se začalo něco dít a najednou bum, vše bylo rozřešeno a byl konec knihy…
I přesto, že jsem teď psala samé výhrady, má kniha i jedno výrazné plus. Carter. Ten jediný mě zaujal. Škoda, že má v knize tak málo prostoru, třeba se dočkám do budoucna.

Přesto všechno se chystám přečíst další díl, třeba se tam vyskytne nějaká ta akce.Zajímá mě, jak to všechno skončí. To Richelle udělá ze Setha inkuba? Jinak v tom vztahu nevidím budoucnost.
Knize dávám dvě hvězdičky. Je to hodně odpočinkový čtivo, nečekejte akci, kterou jsem očekávala já. Taky je tam hodně sexuálních scén, takže doporučuji starším čtenářům.


Moje hodnocení:


Zdroj obrázků: www.weheartit.com

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)