sobota 10. prosince 2011

Pád

Každý má minulost.
Každý má svůj osud.
Láska vás může zničit.
Některým andělům je souzen pád…


Autor: Lauren Kate
Originální název: Fallen
Ze série: Andělé
Díl: první
Nakladatelství: Knižní klub
Počet stran: 320
Doba četby: 6 dnů

Oficiální anotace:
Některým andělům je souzen Pád... Na Danielu Grigorim je něco bolestně povědomého. Ten záhadný, odtažitý chlapec upoutal pozornost Luce Priceové, už když ho viděla poprvé - v první den jejího pobytu v internátní škole pro problémové mladistvé. Ve škole, kde jsou zakázané mobilní telefony, všichni ostatní studenti jsou divní a každý krok sledují bezpečnostní kamery, znamená Daniel pro Luce jediný světlý bod. A přestože on s ní očividně nechce mít nic společného - a dává to jasně najevo -, něco ji k němu přitahuje jako můru plamen svíčky. Luce musí zjistit, co se Daniel tak zoufale snaží utajit... i kdyby ji to mělo zabít.

Můj názor:
Knihu jsem si koupila už před nějakým časem, až donedávna jsem jí přehlížela a chudinka byla na poličce a čekala, až jí přečtu. Popravdě se mi do ní moc nechtělo, stejně tak jako do knihy Krásní mrtví, kterou jsem si koupila hned, jak vyšla a doposud jsem jí neotevřela, protože jsem na ni četla pár ne moc pochvalných recenzí. Třeba časem po ní hmátnu.

Zpět ke knize Pád. Byla jsem překvapena, když jsem si přečetla úvodní kapitolu. Byla jsem příjemně překvapena. Útržek z minulosti mě nakopl, abych četla dál a přiměl mě k přemýšlení, kdo ti dva jsou, i když jsem to tušila a správně.

Samotný nápravný ústav Meče & Kříže mi zpočátku naháněl hrůzu. A co teprve lidé, kteří se v něm vyskytovali. Nechtěla bych tam strávit ani hodinu. Po celou dobu čtení mě ten divný pocit z tohoto místa a lidí nepřešel, ale zároveň jsem se chtěla dozvědět, co za tím všechno stojí.

Samotná hlavní hrdinka Lucinda mi moc k srdci nepřirostla. Ne že bych jí neměla ráda nebo mi lezla na nervy. V některých chvílích mi prostě připadala až moc naivní a dokonalá… taky mi přišlo, že se nechala moc ovládat jinými lidmi. Jak si mohla nechat oholit hlavu? Kdyby se o to moje mamka jenom pokusila…

Ovšem Daniel mi zpočátku lezl trochu na nervy, ale pak jsem se ho naučila mít ráda. Nakonec se z něj vyklubal ten typ hrdiny, po kterém spousta dívek vzdychá.

O kamarádkách Lucindy Gabby a Arriane jsem hodně dlouho nevěděla, kam je mám zařadit. Jestli patří k těm dobrým nebo k těm zlým. Až v závěru jsem se dozvěděla, jak to s nimi je. Cam, který neustále pronásledoval Luce mi nesedl už do začátku, za to Penn jsem si velmi oblíbila, byla jsem smutná z toho, jak to nakonec s ní dopadlo.No a musím přiznat, že na mě udělala dojem i knihovnice Sophie…

Autorka píše hezky, moc dobře se mi to četlo. Umí skvěle popsat romantické scény, v tom je prostě hodně dobrá. I když kniha sama o sobě nemá žádnou akci a dopadlo to tak, jak jsem už od počátku předpokládala. Teda aspoň hlavní linie děje dopadla tak, jak jsem předpokládala. Hlavně co se týče Luce a Daniela. Nemůžu si pomoct, ale mě se to líbilo. Kniha si mě získala, nedokážu říct čím, ale vzbudila ve mně příjemné pocity, i když zpočátku mě Arriana děsila. Proto knihu hodnotím třemi hvězdičkami. Trochu lituji toho, že jsem si druhý díl nenechala koupit k Vánocům, ale co však se k němu dřív či později dostanu.

Moje hodnocení:


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)