úterý 3. července 2012

Na velikosti nezáleží

Další případ Heather Wellsové

Autor: Meg Cabot
Originální název: Big Boned
Ze série: Heather Wells
Díl: třetí
Nakladatelství: BB/art
Počet stran: 240
Doba četby: 6 dnů

Oficiální anotace:
Vypadá to, že se na plnoštíhlou Heather Wellsovou, bývalou pubertální pophvězdičku a současnou zástupkyni vedoucího jedné newyorské koleje, konečně usmálo štěstí. Začíná při práci studovat a co víc, má nového přítele, takže ji už tolik nezaměstnává neopětovaná láska k bratrovi jejího bývalého snoubence, soukromému detektivovi Cooperovi. I když ani teď není Heatheřin život žádná procházka růžovou zahradou: studenti se začínají bouřit, její otec se hodlá vrhnout do nějakého nového podnikání a přítel se jí chystá položit jistou životně důležitou otázku, na kterou se Heather momentálně vůbec nechce odpovídat. A její nový šéf je pěkný protiva… Jenže zase ne takový, aby si zasloužil skončit s kulkou v hlavě! Policie navíc z vraždy obviní nevinného - vedoucího studentských odborů, do kterého je až po uši zamilovaná jedna Heatheřina kolegyně. A tak se Heather navzdory všem varováním a dobrým radám opět pouští do pátrání na vlastní pěst. Dá se vůbec tohle všechno nějak rozumně zvládnout, když přitom člověk smí sníst jenom 1 500 kalorií denně?

Stručný děj

Děni ve studentském domově rozvíří nález mrtvoly. Heather najde svého otravného šéfa s prostřelenou hlavou a jako obvykle - nikdo nic neví a neslyšel. Heather, se i přes veškerá varování a přemlouvání, rozhodne hledat vraha.

A aby nebylo problémů málo, je Heather postavena před dvě důležitá rozhodnutí. Dostane nabídku znovu začít zpívat a dostat se z nechvalně pověstné "Koleje smrti". A její přítel Ted se Heather chystá požádat o ruku a Heather si není jistá, jak má odpovědět. Miluje ho? Je to její vysněný princ? Nebo stále pokukuje po svém domácím? Tolik otázek pro chudinku Heather.

Postavy

Trioligii o Heather Wellsové jsem si zamilovala. A když jsem četla poslední (?) díl, uvědomila jsem si, jak moc jsem si Heather a její kecy oblíbila. Ona rozhodně není žádná růžová nanynka, ale holka krev a mlíko. Co mi ovšem vadilo? Její vztah s Tedem. On mi prostě nesedl, stále jsem ji viděla s Cooperem. Taky je Heather až moc hodná, a kolikrát ji lidi za její ochotu pořádně vypečou. V závěru knihy mi udělala velkou radost - výběr partnera, ale i povolání, které nakonec upřednostila.

Nová postava Muffy mi už od začátku lezla na nervy. Už jenom to jméno… nevzpomenete si na jídlo - muffiny? Já pokaždé, když jsem o ní četla. :D

Hodnocení

Tak jsem trilogii dočetla. Stále pořádně nevím, jestli se spekulace, o vydání dalších knih o Heather, potvrdily. Já doufám že ano. Coopera a Heather jsem si velmi oblíbila, ale nejde jen o ně. Oblíbila jsem si i další postavy, protože na mě působily tak reálně a sympaticky.

Meg píše skvělé knihy, proto pokud jste nečetli žádnou knihu z pera Meg, neváhejte a rychle si nějakou knihu přečtěte. Píše doopravdy dobře a plynule, takže knihy se čtou jedním dechem, i když jsem tuhle knihu četla dlouho, ale to proto, že jsem psala čtvrtletku z matiky.




2 komentáře:

  1. Túto poslednú časť neviem zohnať, ináč by som ju už hneď mala prečítanú. A to nezostane s Cooperom?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás už taky není k sehnání, mohli by udělat další vydání. Já sama jsem měla celou sérii půjčenou z knihovny. Chceš opravdu vědět, jak to skončí? :-)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář. :)