úterý 11. září 2012

Všichni mrtví

Autor: Charlaine Harris
Originální název: All together dead
Ze série: Pravá krev
Díl: sedmý
Nakladatelství: Baronet
Počet stran: 320

Kde jsou upířím, tam jsou trable a smrt.

Oficiální anotace:
Sookie, kromě toho že ji její upír Bill zradil, musí čelit mnoha nesnázím. Je pro své mimořádné schopnosti přizvána na vrcholný sněm upírů, aby pomohla při soudu s královnou louisianských upírů, která je obviněna z vraždy. Sookie ví, že je královna nevinná, ale situace se komplikuje dalšími násilnostmi, a Sookin detektivní um je postaven před největší zkoušku, kterou projde jen s pomocí svého nového pomocníka Barryho a jeho telepatického vnímání.

Stručný děj

Po hurikánu Katrina, který zasáhl New Orleans, musí upíří
uspořádat sněm, kde nastalou situaci proberou. Sook musí dodržet svůj slib a doprovodit královnu na sněm, aby svým telepatickým darem odhalila případné útočníky. V hotelu, kde sídlí stovky politicky důležitých upírů, se dají očekávat problémy, které vzápětí nastanou. A na koho padne vyšetřování? Na Sook a dalšího telepata Barryho.

Názory a dojmy

Musím říct, že kniha se mi hodně líbila, asi zatím nejvíc ze všech. Příběh se četl sám a měla jsem ho za chvilku přelouskaný. Kniha rychle odsýpá a je plný napětí a akce a Erica. Ách. Já prostě Quinnovi nemůžu přijít na chuť, už jen to jeho "kotě", i když to oslovení konečně přestal používat a malinko u mě stoupl.

Hodně lidí si myslí, že by se Sook měla rozhodnout, s jakým chlapem chce nakonec být. Mě to nevadí, protože si nemyslím, že právě teď si Eric plně uvědomuje, co cítí k Sook a tím pádem by jim to dlouho nevydrželo. A taky je druhá možnost, že ti dva spolu neskočí a proto chci, aby ta její nerozhodnost trvala déle - bude víc Erica.

Mám velkou radost z minulosti, kterou Quinn vyprávěl, i když není růžová. Trochu mi ho bylo líto. Pam se taky rozpovídala a mám jí radši a radši. A pochopila jsem, jak to má s Ericem. Velmi mě potěšilo, co se stalo, nebo k čemu byli donuceni Eric a Sookie, snad je to v dalších dílech svede dohromady.

Závěr knihy je nadupaný napětím a akcí. Zní to blbě, ale mě se líbil - slibuje další zvraty do budoucna. Ani mi moc nevadilo, že jsem odhalila, kdo za tím stojí. Je to přeci jenom sedmá kniha a začínám chápat, co od autorky čekat.

Hodnocení

Já jsem si knihu hodně užila a dávám jí plný počet. Těším se na další pokračování a jsem v očekávání, co si pro nás Charlaine připravila. Jo a ještě na závěr - představuji další potvůrku, která objevila. Jsou to nějaké bojovnice z jiné dimenze, už ani nevím, jak se jmenovaly.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)