úterý 21. ledna 2014

Manželská smlouva (mini-recenze)

Autor: Jennifer Probst
Originální název: The Marriage Bargain
Ze série: Manželství s milionářem
Díl: první
Nakladatelství: Ikar
Počet stran: 224

Došel do svého pokoje. Odmítla ho – vlastního manžela! A jemu zůstala jediná věc, jíž se děsil.
Manželka, která ho přitahuje.

Oficiální anotace:
Aby zachránila dům, pomůže Alexe už asi jen kouzlo. V životě by jí však nenapadlo, že jedno takové jí do cesty přičaruje staršího bratra její nejlepší kamarádky – a mocného muže, který jí zlomil srdce. Miliardář Nicholas Ryan sice v institut manželství nevěří, ale aby se mohl stát dědicem rodinné společnosti, potřebuje sehnat manželku. A to rychle. Když se dozví, že sestřina dávná kamarádka má finanční trable, dá Alexe odvážnou nabídku. Má to být manželství s jednoduchými pravidly: nezaplést se, nezamilovat se a jeden rok předstírat pár. Je to jen obchod. To přece nemůže být tak těžké zvládnout, ne?


Námět: Po dlouhé době jsem se vrhla do knížky, ve které se nevyskytují žádné nadpřirozené potvory, ale sáhla jsem po příběhu, který se odehrává v reálném světě. Pokud se rozhodnete si Manželskou smlouvu přečíst, připravte se na vtipný, erotický příběh, který vás do sebe vtáhne a jen tak nepustí.
  

Hlavní postavy: Příběh je vyprávěn ze dvou pohledů – z pohledu Alexy a Nicka. Ze začátku mi Alexa přišla trochu hysterická. Chápu, že jí Nick svým způsobem zlomil srdce a je na něj naštvaná, ale někdy mi to přišlo až moc. Ale na druhou stranu se mi líbilo, jak byla milá a snažila se všem pomáhat, občas byla i vtipná, až jsem se nakonec naučila mít ji ráda a oblíbila jsem si ji.

Naopak Nick si mě získal hned od začátku. Mám ráda chlapy, co si nenechají jen tak něco líbit, jsou zdravě sebevědomí a jsou vtipní. Nick takový je a doufám, že ho potkám i v dalších dílech, protože tenhle chlap je fakt řízek. :D


Styl psaní: Na první pohled se může zdát, že se bude jednat o eroťárnu plnou klišé, a i když je to trochu pravda, kniha je zvláštně zpracovaná, dokáže zaujmout, výborně se čte bez jakýkoliv zádrhelů a pro odreagování je to asi jedna z nejlepších voleb. Autorka napsala skvělý příběh, který je trochu okoukaný a místy předvídatelný, ale věřím, že jí to odpustíte stejně jako já.


Klady: ◦ je to přesně kniha, kterou bych si přečetla za ošklivého počasí
           ◦ příběh má své ojedinělé kouzlo
           ◦ sexuální scény jsou napsány vkusně
           ◦ vtipný příběh
           ◦ česká obálka je lepší než ta originální


Zápory: ◦ kniha je krátká a spoustu scén, které bych chtěla číst bylo vynecháno
             ◦ příběh je trochu předvídatelný


„Nic mezi námi není,“ trvala na svém. „Můžu si další báseň poslechnou v klidu, prosím?“
„S klidem se pro dnešní večer rozluč, zlato.“
„Co tím chceš říct?“
„Nick je tady. Tvůj manžel. Ten chlápek, který tě nepřitahuje.“



Hodnocení: Ani nevím proč, jsem se na tuhle knížku těšila, asi mě zaujala ta krásná obálka. No, rozhodně jsem ráda, že jsem si ji pořídila. Rozhodně v příběhu nečekejte žádnou hlubokou myšlenku, je to hezké lehké čtení, nic víc, ale stejně mi dokázal vykouzlit úsměv na tváři a klidně bych si knihu přečetla znova.

Příběh bych doporučila všem, co se chtějí odreagovat, odpočinout si, přečíst si romantickou knihu plnou vášně, jiskření a občasnými peprnějšími scénami. 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)